Welcome to ★ Nevvy.pl - Najlepsze serwery CS:GO!

Witaj na Nevvy.pl

Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum.
Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej!

( ͡° ͜ʖ ͡°)

marcekkruk

ODWOŁANIE
odwolanie od perma za?

Twój nick: mark
Twój link do profilu steam: Steam Community :: mark
Nick Administratora: zeus/lonnek
Powód bana / gaga / mute: Fajnie się tam bawisz,jak masz zamiar mnie dalej jebać to sobie kup mikrofon i porozmawiajmy :) Dzieciaczku ;) Perma dał Ci lonnek. Pozdrawiam
Data i godzina: 07-27-17 11:29
Opis sytuacji: tak wiem z zeusem rozmawialem dotyczacego bana na 3miesiace, lecz perm? nawet 3miesiace nie minely a dostalem perma za? tak sobie ostatnio czekam zeby pograc na nevvym i wchodze zeby zobaczyc kiedy ban mija a tu perm? jestem w ch*j ciekawy czy za obraze admina ktorego po prostu nie lubie, jest perm? nawet 3miesiace to dlugo a nie ma szansy nastepnej po tak duzym banie? weszlo mi moze cos do glowy ze admini sa jak bogowie wiec lepiej sie od nich odpierdolic ale kurwa to smieszy :)) 
Dodatnie informacje: nawet nie wiem kiedy go dal lecz ban na 3miesiace jeszcze nie minal wiec jesli bedzie ub to zostanie mi ok 19dni

pozdro

"jestem w ch*j ciekawy czy za obraze admina ktorego po prostu nie lubie' mowa o zeusie nie o lonnku

Edytowano przez marcekkruk
1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne czy lubisz admina, czy nie, nie powinieneś go obrażać nie ważne co by się nie stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No unbana nie dostaniesz ile razy masz pisane/mówione ? 

Tym udowadniasz ze nie zasługujesz na unbana :) 

http://prntscr.com/gvcruy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem bogiem delfinów

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mi tu nie chodzi o to ze był ban na 3miesiace to o tobie zapomniałem usunąć bo się po prostu moje zachowanie wobec ciebie zmieniło Perm za obrażanie adminów? Miał być ban na 3miesiace halo a dostałem perma od innnego nawet nie wiem za co? czyli po tak długim 3miesiecznym banie nie ma kolejnej szansy? Proszę o ostatnia szanse Perm za obrażanie admina to jest śmieszne lecz jeśli jeszcze raz dostanę bana za obrażanie możecie mi go wstawić ale nawet wciąż nie wiem za co jest ten Perm :) już przepraszałem ostatnim postem o ub co mi nie dałeś Wiec czekałem i nagle GDY NIC NIE ROBIŁEM NIE MIAŁEM JAK WBIC NA SERWER NIE MAM INNYCH KONT DOSTAŁEM PERMA czy jest to sprawiedliwe? Nie zmieniając opisu za co? No halo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.10.2017 o 22:22, `Shainers. napisał:

Nie ważne czy lubisz admina, czy nie, nie powinieneś go obrażać nie ważne co by się nie stało.

Tak wiem dostałem bana 3miesiecznego i nie dostałem ub lecz było to już omawiane ze nie dostanę mi chodzi tu o perma, gdy przez te 3miesiace nawet ten BAN NIE MINĄŁ a dostałem perma :) za? Chodzi mi o to ze nie robiłem.nic przez 3miesiace w końcu nie miałem jak aż dostałem perma nawet nie zostałem poinformowany za co :v 3miesiace to długo czasu Wiec powinna być ostatnia szansa a nie odrazu pan ban Perm 

Edytowano przez marcekkruk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamykam :) Odwołanie odrzucone

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O Nas

Sieć Nevvy.pl została założona 17 Kwietnia 2015 roku
Jesteśmy już z wami od 2 lat
Posiadamy 3 prężnie rozwijające się serwery!

Nasze Social Media