Welcome to ★ Nevvy.pl - Najlepsze serwery CS:GO!

Witaj na Nevvy.pl

Zarejestruj się aby otrzymać dostęp do pełnej funkcjonalności forum.
Po rejestracji i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, wysyłać odpowiedzi na istniejące wątki, wysyłać wiadomości prywatne, wysyłać aktualizacje statusu, zarządzać swoim profilem i wiele więcej!

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Nevvy

Regulamin Globalny Nevvy.pl

§1. Postanowienia Ogólne.
1.1. Każdorazowo posługując się terminem Forum, odnosi się on do serwisu internetowego Nevvy.pl
1.2. Forum poświęcone jest tematyce związanej z siecią serwerów Nevvy.pl

§2. Rejestracja.
2.1. Rejestrując się w naszym Forum zgadzasz się na poniższe warunki regulaminu.
2.2. Podczas rejestracji jako nazwy użytkownika (loginu) nie używaj nazw obraźliwych, wulgarnych, nazw zarezerwowanych dla wartości religijnych, a także adresów stron www, oraz nazw serwisów. Nazwy te dotyczą również instytucji rządowych, prywatnych oraz organów ścigania, służb ratunkowych, itp. Tego typu konta będą usuwane.
2.3. Ponowna rejestracja jest możliwa tylko, gdy konto zostało usunięte, lub wystąpiły problemy z poprzednim kontem, które zostały zgłoszone administracji. W innym przypadku drugie konto będzie banowane oraz usuwane, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie.
2.4. Dokonując rejestracji na Forum, wyrażasz zgodę na otrzymywanie mailingu, na adres poczty elektronicznej podany podczas zakładania konta, od serwisu Nevvy.pl.
2.5. Rejestrując się na Forum otrzymujesz możliwość elektronicznego, publicznego wypowiadania się (tzw. postowania) na Forum, oraz wyrażasz zgodę na ewentualne wykorzystanie treści swoich wypowiedzi przez Nevvy.pl wyłącznie na łamach serwisu.

§3. Ogólne zachowanie.
3.1. Nie krzyczymy (nie piszemy wielkimi literami).
3.2. Nie używamy wulgaryzmów i wyrażeń obraźliwych w wypowiedziach, sygnaturach, awatarach. Zasada ta dotyczy również umieszczania linków (również ich skrótów, czy kodów QR) do stron z niecenzuralnymi czy obraźliwymi treściami.
3.3. Nie powodujemy kłótni.
3.4. Nie obrażaj innych użytkowników.
3.5. Zabrania się stosowania nicków, oraz awatarów zawierających wyrazy "Administrator", "Moderator" oraz innych, mogących wprowadzać użytkowników forum w błąd. Zabrania się również umieszczania w awatarach i sygnaturach obrazów o treści pornograficznej.
3.6. Obrazek zamieszony w podpisie nie może być większy niż 500 pikseli szerokości i 200 piksel wysokości. Podpis nie może przekraczać 5 linijek tekstu (Nie dotyczy limitów podanych w opisie rang na forum).
3.7. Na forum panuje bezwzględny zakaz podawania adresów oraz reklamowania konkurencyjnych sieci CSGO, serwerów TeamSpeak. Zakaz ten dotyczy awatarów, sygnatur, nazwy użytkownika, pól profilu, podawanego źródła informacji itd. Złamanie tego punktu grozi natychmiastowym banem.
3.8. Na forum panuje absolutny zakaz zamieszczania treści pornograficznych.
3.9. Na forum zainstalowany jest dodatek, tzw. "Lajki" (system podziękowań). Jeśli ktoś Ci pomógł zamiast pisać "Dzięki", kliknij przycisk "Lubię To" obok jego posta.
3.10. Sprawy prywatne załatwiać proszę poprzez PW (Prywatna Wiadomość), nie na forum.
3.11. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi forum. Nie kasuj edycji moderatorów w Twoim poście. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie, oraz pilnują porządku.

§4. Pisanie nowych postów na forum.
4.1. Przed napisaniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki, a także sprawdź, czy temat się nie powtarza.
4.2. Posty i Tematy umieszczaj w odpowiednich działach.
4.3. Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi! 
4.4. Przed napisaniem nowego tematu lub postu, każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu, oraz zawartych w nim ogłoszeń.
4.5. Posty nie mogą obrażać w żaden sposób innych osób zarejestrowanych na forum i osób postronnych.
4.6. Pisząc odpowiedź na ostatni post w temacie, nie cytujemy go w całości. Dozwolone jest cytowanie fragmentu ostatniego posta, jeśli jest on długi i rozbudowany, a my chcemy się odnieść do konkretnej jego części. Unikamy również cytowania całych, wcześniejszych postów, jeżeli nasza odpowiedź tyczy się tylko ich wycinka.
4.7. Nie pisz tego samego tematu w różnych działach.
4.8. Oferty handlowe sprzedaży/kupna/zamiany mogą odbywać się jedynie w dziale Giełda. Oferty zamieszczane w innych działach będą usuwane.
4.9. Na forum staramy się zamieszczać video, zdjęcia oraz screeny za pomocą znacznika [ SPOILER ].

§5. Odpowiadanie na posty.
5.1. Nie wyśmiewaj się z błędów innych użytkowników.
5.2. Poprawiaj błędy innych użytkowników i nakierowuj na poprawne odpowiedzi.
5.3. Nie spamuj, nie nabijaj postów, używaj edycji postu. Nie pisz tego samego tematu jeszcze raz, jeśli poprzedni został zamknięty. Nie komentuj, jeśli nie masz niczego ciekawego do napisania.
5.4. Nie pisz posta pod postem, chyba, że jest to uzasadnione działanie (w przeciwnym wypadku użyj opcji "edytuj").
5.5. Czytaj podpisy użytkowników. Jeżeli użytkownik napisał, aby nie kontaktować się z nim poprzez GG, e-mail, PW itp. - zastosuj się do tego.

§6. Użytkownicy.
6.1. Mają prawo do wyrażania swoich opinii o ile nie łamią przy tym postanowień regulaminu.
6.2. Maja prawo do wystosowania skargi na użytkowników forum. Skargi należy napisać w odpowiednim dziale odpowiadającym za skargi.
6.3. Użytkownik może raportować treści niezgodne z regulaminem i/lub prawem korzystając z funkcji „raportuj”. Raport zostanie rozpatrzony przez właściwego moderatora w ciągu 48 godzin od wysłania.
6.4. Zabrania się zamieszczania na Forum postów z reflinkami.
6.5. Jeśli użytkownik nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, może zaprzestać korzystania z Forum oraz poprosić o usunięcie konta, zgłaszając taką chęć do Administratora Forum.

§7. Kary.
7.1. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie, czyli WARNa, lub nawet zostać pozbawionym dostępu do forum, czyli dostać BANa.
7.2. Na forum obowiązuje zakaz tzw. "sępienia lajków", czyli nakłaniania użytkowników do postawienia Lajka. Dotyczy to zarówno postów jak i sygnatur. Dopisek "postaw lajka" lub podobny, dozwolony jest TYLKO w tematach będących tutorialami (1 post).
7.3. Moderatorzy mają prawo usunąć temat, post lub wystawić ostrzeżenie, nawet jeśli w tym regulaminie nie ma punktu odpowiadającego za dane przewinienie. Robią to według własnego uznania, a użytkownik bezpośrednio zamieszany w daną sprawę ma prawo odwołać się od decyzji do Administratora.

§8. Ekipa Forum.
8.1. Każdy dział forum ma przydzielonego moderatora (lub grupę moderatorów).
8.2. Moderatorzy są wybierani przez administratora. Ich zadaniem jest pilnowanie porządku w wybranych przez nich działach. Do swojej dyspozycji mają narzędzia moderatorskie, umożliwiające edycję, usuwanie i przenoszenie postów, jak również posiadają możliwość karania użytkowników
8.3. Od każdej decyzji moderatorskiej można się odwołać, pisząc zażalenie bezpośrednio do administratora, zajmującego się sprawami użytkowników.
8.4. Administratorzy oraz Moderatorzy nie są zobowiązani ściśle przestrzegać niniejszego regulaminu, oraz mogą pozwolić użytkownikom na lekkie nagięcie regulaminu w szczególnych przypadkach.
8.5. Nad całością forum czuwają administratorzy. Każdy z nich ma określone zadania, które realizuje. Do głównych zadań należy dbałość o poprawne działanie forum, arbitraż w sprawach zgłoszonych przez użytkowników, tworzenie nowych działów, nadzór nad Ekipą moderatorów, reklama i wizerunek forum w sieci.

 

Regulamin może zostać zmieniony przez Administrację forum w każdej chwili bez informowania użytkowników

2 osoby lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

O Nas

Sieć Nevvy.pl została założona 17 Kwietnia 2015 roku
Jesteśmy już z wami od 2 lat
Posiadamy 3 prężnie rozwijające się serwery!

Nasze Social Media